„Je pravda, že v nové soutěži jsme skutečně některé požadavky zredukovali, velmi mě ovšem překvapilo tvrzení pana ředitele, že po jejich odbourání by náklady na provoz současného systému klesly ze současných zhruba 15 ti procent na 8,5 procenta“, řekl ministr dopravy Dan Ťok.
Snížení ceny na 15 z původních 20 procent bylo vyjednáno komplikovanými jednáními o dodatku ke smlouvě. Ministerstvo dopravy se ředitele Feixe ptalo, zda by další sleva nemohla vzejít právě z redukce prodejních míst a dalších požadavků na systém. Feix tehdy sdělil, že by se to na ceně buď vůbec neprojevilo, nebo jen minimálně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan