„SLEVA PRO SENIORY JE ZPĚT!“ avizoval na své facebookové stránce Lidl. Vzhledem k tomu, že většina seniorů sociální sítě nepoužívá, žádal obchodní řetězec mladé, ať o slevě své prarodiče informují. „Řekněte o ní své babičce a dědovi! Stačí, když se před zaplacením prokážou dokladem s fotografií a datem narození. Slevu je možné kombinovat s jinými akcemi a využít ji opakovaně,“ informoval Lidl.
Sleva 10 % na nákup pro seniory starší 65 let platila od 14. do 17. prosince. Ve sdíleném letáku se usmívali dva spokojení senioři a Lidl sliboval slevu na čerstvé citrusy, čerstvé ryby i vánoční sladkosti.
Ani tímto vstřícným krokem se však Lidl nedokázal zavděčit všem. Mnohé uživatele facebooku tato akce pobouřila a zdála se pouze jako manipulativní způsob, jak do obchodu nalákat více důchodců. A to navíc ve chvíli, kdy stále přibývá respiračních onemocnění.
„V tuto dobu plnou respiračních nákaz, kdy si senioři mají chránit zdraví, zbytečně se nevystavovat frontám a nechali se opečovávat rodinou, která jim může nakoupit nebo ti modernější si objednali dovoz potravin domů, tak jdete úplně opačným trendem!“ kritizovala Lidl v komentářích jedna z uživatelek facebooku, paní Alice. Sama prý již Lidl nenavštěvuje. „Dávno k vám na nákup nechodím, kvalita šla dolů a pohled na seniory, jak honem hledají občanský průkaz, aby mohli dostat tuto ubohou slevičku, to by mi dobře nedělalo, je to nedůstojné!“ usoudila uživatelka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Lucie Kroutilová