„Dopravní podnik v Praze funguje tak, že když se dělá větší zakázka v oblasti stavebnictví, ředitel Gillar toho příliš nerozhoduje. Nechodí za něho už ani Květoslav Hlína, jako tomu bylo v minulosti. Jednat chodí jistý podnikatel z oblasti finanční skupiny, který rovnou řekne, že tohle se stavět nebude v této režii, protože to chce on, že to chtějí oni. Anebo řekne, že to bude za těchto podmínek... Přitom mandát DPP rozhodně nemá, ale už si asi zvykli, že mohou vše,“ řekl naší redakci zdroj, který se s podobným jednáním přímo setkal.
Doplňme, že ParlamentníListy.cz v tuto chvíli znají jak projekty, na kterých „má být zájem“, stejně jako podnikatele, který hovoří za současného ředitele Gillara. Poznatky dále zpracováváme, a i proto konkrétní jména či stavby neuveřejníme.
Jiný zdroj nám sdělil, že „primátor Hřib se teď soustředí především na své aktivity, jako je třeba úklid zahrady nebo bezdomovci. O větších záležitostech v Praze nemůže mít ani tušení, když drtivou většinu lidí nezná, natož aby znal minulost. Třeba Čižinský, to se tady říká, chce, aby mu mapu vztahů v Praze kreslil starosta Prahy 4 Štěpánek, ale to je takové dětinské,“ uvedl muž, s nímž naše redakce hovořila v sobotu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový