"Klíčové je na politické úrovni komunikovat práci na reformách neustále. V rámci placené kampaně nicméně až ve chvíli, kdy je jasná jejich úplná podoba a nehrozí, že se jejich parametry změní," nechal se pro Hospodářské noviny slyšet mluvčí vlády Jan Osúch.
Do oběhu by se měly dostat brožury a různé letáky vysvětlující podstatu reforem. "Měly by vyjít pod hlavičkou Úřadu vlády či jednotlivých ministerstev," dodal Osúch.
Resorty práce i zdravotnictví se na reklamu těší
Některá ministerstva chtějí s reklamou začít co nejdřív. Například Ministerstvo práce a sociálních věcí už vyhlásilo soutěž na reklamu. Chce do ní investovat nejvýše dva miliony korun. "Do soutěže se přihlásily čtyři agentury, z nichž jedna byla vyřazena pro nesplnění požadavků. Smlouva bude podepsána do konce týdne," uvedla pro HN mluvčí ministerstva Viktorie Plívová.
Na reklamu se těší i ministerstvo zdravotnictví. "Chtěli bychom vysvětlit standardy a nadstandardy a taky to, že tady nevzniká nic jako péče pro chudé. Vhodným prostředkem by byla televize," řekl mluvčí ministerstva zdravotnictví Vlastimil Sršeň.
Kampaň by se měla rozjet nejpozději na začátku roku 2012. Experti z reklamních agentur ale podotýkají, že aby měla nějaký dopad, bude muset stát podstatně více, než s jakými částkami ministerstva předběžně počítají.
Čtěte:
Vláda souhlasí s omezením imunity poslanců a senátorů
Nečas: Vláda má tah na branku, ale některé reformy nás ještě čekají
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par