Kartous konstatoval, že v těžkých časech pandemie koronaviru je možné učit se ve školství nové věci.
„Příklad: učitelé, kteří měli zábrany v tom osvojit si moderní technologie, se vlastně do toho museli teď pustit, takže i sedmdesátileté paní učitelky teď organizují digitální třídy a vedou se svými žáky diskuse po internetu. V tom budou moct pokračovat, až ta mimořádná situace skončí, až třeba děti budou nemocné a bude třeba je připojit do třídy,“ uvedl host.
V první řadě se ale prostě a krátce musíme vyrovnat s tím, co se momentálně děje.
„Je to určitý impulz k tomu, abychom si uvědomili, jak zranitelná je naše společnost. Abychom si uvědomili, jak rychle se můžeme dostat z fáze svobody a luxusu a klidu, do fáze, kdy jsme zavření doma a bojíme se toho, co přijde,“ upozornil Kartous.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: mp