Khanův konkurent Goldsmith totiž založil svoji kampaň na kritice „proti pákistánskému muslimovi, protože je pákistánský muslim“. Na druhou stranu, „pákistánský muslim“ Sadiq Khan se „v kampani zaměřil na praktické problémy Londýňanů“.
„Stěžuje si na nedostupnost vlastního bydlení pro lidi s průměrnými příjmy a mladé rodiny a také na to, jak je drahé jízdné a jak rostou sociální rozdíly, slibuje lepší policii, probyznys postoje a ekologii,“ píše Sulovská.
Goldsmith podle ní udělal tu chybu, že kritizoval Khanovo vyznání, což v „multináboženském a multietnickém Londýně“ nemohlo padnout na úrodnou půdu. „Morální posouzení takové kampaně je na každém, ale z pragmatického hlediska nešlo o chytrý postup.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: spa