Oba lídři vzhlíží ke „grandióznímu“ úspěchu Jiřího Paroubka z doby před čtyřmi lety a chtějí jej zopakovat. Jako téma si našli miliardy pro církve, což však je podle komentáře Jiřího Leschtiny v Hospodářských novinách problém, protože takto abstraktní částku si na rozdíl od poplatkové třicetikoruny v peněžence lidé nedovedou představit.
Navíc oranžoví stratégové nejspíš trochu podcenili, že na katolické Moravě je plakát s prelátovou rukou vnímán přece jen poněkud rozporuplně. Důkazem je i to, že na včerejším brněnském zahájení kampaně nebyl takový plakát ani jeden a předseda Sobotka hasil požár slovy, že jich bylo po celé republice vyvěšeno asi jen pět desítek. Podle Leschtiny je to však jedno. "Tady je přece zásadní, že naše nejstarší politická strana vůbec vypustila tohle svinstvo do světa."

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav