Názor hypotetického pana Nováka je sice v podstatě správný, ale je formulován stylem majora Terazkyho. Ponechme na svědomí Jakuba, co tím sledoval. Pokud by měl skutečný zájem seznámit se s fundovanou kritikou islámu, pak bych mu doporučil dvě knihy Benjamina Kurase: Jak zabít civilizaci a Poslední naděje civilizace. Abych ukázal, že není kritika jako kritika, dovolím si krátkou citaci z druhé jmenované knihy: „Islám má nenávist, loupení a vraždění zakořeněné ve své DNA, nevynalezl proti nim vlastní lék a na naše léky má silnou alergii. (…) Zvát si jej miliónovými davy domů je vrcholný projev masochismu, sebedestrukce, absence pudu sebezáchovy a chorobné touhy po vytrestání. (…) Která islámská země by nám mohla být vzorem, od něhož bychom se mohli něco naučit? Buďte té lásky, mudrci islamofilní, začněte nám to podrobně a s pokrokovým nadšením vypočítávat. Do té doby nemáte právo chtít po nikom, aby vám vypočítával důvody, proč po islámu netouží, neboť je tak jako tak nebudete chtít slyšet, protože neladí s vaším obrazem sebe samých…“ Tolik Benjamin Kuras ve své vynikající knize Poslední naděje civilizace.
V druhém sledu se pak Heller zaobírá tématem různorodosti islámu. Na modelu fantomového Nováka chce ukázat, jak kritici islámu vidí vše zjednodušeně. Islám má samozřejmě mnoho podob a výkladů, v tomto Heller nic nového neobjevil, ale něco má společné. Islám všech směrů je plný zaostalých předsudků, kultu smrti a především náboženské nesnášenlivosti. Pokud omezený počet muslimů žije mezi nemuslimskou většinou, zpravidla k žádnému konfliktu nedochází. Ten nastane až tehdy, když na určité území dorazí jejich větší počet. Muslimové, kteří se prezentují jako umírnění, mezitím získávají podíl na věcech veřejných a z toho vyplývající postavení (viz. Velká Británie). Proč také ne, vždyť jsou umírnění. Pak (již neskrývaně)radikální muslimové převezmou moc od „umírněných“ a islamizaci dokončí v tradičním duchu represe a masakrů nemuslimů.
V tomto ohledu máme jistou domácí zkušenost. V mešitě na Černé mostě v Praze probíhá intenzivní výuka islámu v duchu všeobecné nenávisti ke všemu, co není slám. O tuto mešitu se už dávno měla zajímat BIS. K tomu ale chybí politická vůle a odvaha. Do této mešity se infiltroval jistý mladík (svědectví podává na You Tube, ale víc to rozebírat nebudu), který nadřadil zájmy obecné nad své vlastní. Riskoval hodně. Přinesl však mnoho šokujících svědectví. Jedno z nich by nás nemělo nechat lhostejnými. V mešitě se schází především čeští muslimové. Tito čeští muslimové, kteří žili dlouhé roky, než konvertovali, v našem světě, jsou radikálnější než původní muslimové. O nějakém českém umírněném chápání islámu nemůže být ani řeči.
Mladík vyprávěl, jak při slovech kázajícího, že islám musí ovládnout Evropu a zlikvidovat všechny nevěřící, tito naši rodáci nadšeně vykřikovali „ano, ano, zatočíme s nimi.“ Na našeho statečného mladého muže byla posléze vyhlášena fatva – tedy „doporučení“ k jeho vraždě. Toto se děje v našem kulturním prostředí, kam ještě žádní islámští migranti ani pořádně nedorazili. Co by se asi stalo, kdyby sem přece jen dorazili?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV