„Považujeme celé obvinění za absurdní vystupňování tlaku konkurence,“ uvedl ekonomický ředitel společnosti Ing. Jan Vácha. Do této doby Policie ČR reklamovala boty v řádu několika desítek, z celkového dodaného počtu 51 660 párů. „Žádná reklamace se netýkala průniku vody do obuvi, neboť takový parametr ani nebyl zadavatelem požadován. To jen dokládá absurditu celé věci,“ dodal Vácha. GIBS společnosti Blažek Praha a. s. také vytýká, že použila dle názoru znalců vhodnější materiál oproti zadávací dokumentaci, která nicméně použití obdobných materiálů připouštěla „Použité materiály, které jsou nám nyní vytýkány byly navíc písemně schváleny zadavatelem jako vyhovující a potvrzeny i zkušebním ústavem,“ říká Vácha.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV