Důvod:
Návrh nového stavebního zákona preferuje rychlost na úkor obsahové kvality, zasahuje do ústavně garantovaných práv obcí a měst na samosprávu, samosprávu jako nejdůležitějšího partnera státu ignoruje, hrubě podceňuje personální otázky s aplikací nového zákona spojené, a považujeme za zcela nemožné, aby vstoupil v účinnost od 1.1.2021 pro příliš krátkou legisvakanční lhůtu.
Za Unii sebevědomé samosprávy na tyto otázky podrobněji upozorňujeme.
Vážená paní ministryně,
vážení páni poslanci a paní poslankyně,
vážení páni senátoři a paní senátorky,
na základě mnoha výhrad, z nichž některé dále uvádíme, považujeme za zcela nemožné, aby nový stavební zákon vstoupil v účinnost od 1. ledna 2021, a to i v případě, že by jeho návrhový text byl dokonalý (jakože tomu tak není).
Důvody, proč nemůže být nový zákon přijat v této podobě, jsou následující, a netýkají se dokonce výhradně jen obsahu zákona

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV