Ač paní prezidentka, předsedkyně, či tiskoví mluvčí organizace tuto akci zastřešující, či obchodní řetězců samotných říkají co chtějí, a v některých zemích se skutečně o charitativní akci jedná, v tuzemsku, jak to tak bývá, to je akce ekonomicko-vyděračská, což poměrně dobře pochopili i komentující pod článkem.
Důvod je prostý.
Kdyby skutečně ony řetězce chtěly přispět, pak by dali výrobky, které jim blokují sklady a regály, lidem, či organizacím sami a nepotřebovaly by, aby je koupili jejich zákazníci.
Tak to je.
Předpokládám, že skutečnost, že se tento fakt neprezentuje, nesouvisí s profesní slepotou, ale prostě zájmem lhát, protože to je vlastnost, díky které se lépe prostředky vybírají. Přidáte-li ke lžím ještě podtext sociální, nejlépe dojemné video, či fotografie, pak máte skoro vyhráno a i důchodci, nemající sami na jídlo, dají „vybrané“ potraviny“ jiným.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV