Obhájce ředitelky Kohoutové měl připraveno zdůvodnění, proč je propagace islámu na státní škole nepřípustná, ale tato forma obhajoby byla odmítnuta. Zamítnutí žaloby, ve které byla požadována omluva a finanční odškodnění ve výši 60.000 Kč, bylo postaveno na faktu, že žadatelka o studium na zdravotní škole Ayan Jamaal Ahmednuurová nedodala potřebné doklady a tedy studentkou se vůbec nestala, takže nemohla být diskriminována. Je to samozřejmě vyhnutí se hodnocení náplně islámu, tedy jeho základních textů.
Naopak NS postavení studentky – nestudentky, dle kterého nižší instance rozhodovaly, nevzal vůbec v potaz. Ale pojďme si stručně tu doporučenou pluralitu trochu rozebrat. Křesťanská nauka se dle Nového zákona snaží své věřící „nadopovat“ všemi kladnými vlastnostmi, mezi kterými nechybí velká míra tolerance ke všem jiným náboženstvím a i k ateistům, až po vstřícnost ke svým nepřátelům. To m.j. prokazuje současný papež František, dle řady kritiků je však se svou vstřícností k muslimům už za čarou možného, u tvrdších hodnocení jeho chování je užito výrazu „podlézání“.
Naopak od mnohých učenců a lídrů z islámského světa slyšíme okupační vize do budoucna, jak různou formou islám dobude Evropu – „Demokracie je loď, která přiveze islám do Evropy.“ ; „Nejsou potřeba zbraně a válka, Evropu dobudeme vagínou!“ Ten proces je již v plném běhu a je urychlován přijímáním muslimských migrantů. Když je v nejzákladnější knize, v Koránu, cca polovina veršů věnována dehonestaci jinověrců a ateistů a současně jsou muslimové vyzýváni k boji různými formami proti jmenovaným, je nemožné dát hodnotové rovnítko mezi řadu náboženství včetně křesťanství a islám. Že se početně vzrůstajícím muslimským komunitám v Evropě daří lze dokumentovat na různých požadavcích, na jejich vrcholu lze registrovat snahu, alespoň částečně, vpravit právo šária do zákonů té které země. Evropský soud pro lidská práva v jedné soukromé kauze dal právní názor, že právo šária není na evropské půdě přípustné. Právo šária je nedílnou součástí islámu – proč není tento výrok dále rozvíjen??
Jakou pluralitu měl NS na mysli, když jeden z veršů Koránu přímo vyzývá muslimy: „9:33 On je ten, jenž vyslal posla Svého se správným vedením a náboženstvím pravdivým, ABY ZVÍTĚZILO NAD VŠEMI NÁBOŽENSTVÍMI JINÝMI, i když se to nelíbí modloslužebníkům.“ Bojových veršů je v Koránu bezpočet a rady jak a čím bojovat rovněž. O „mírotvorné“ povaze islámu svědčí jiné doporučení: „Nenabízejte příměří, máte-li převahu!“ A po staletí trvající genocida křesťanů v islámských zemích toto pravidlo bohatě naplňuje.
Málo vážený Nejvyšší soude, každý šátek tuto nepřípustnou islámskou ideologii v rámci demokratických zákonů propaguje. Ve veřejném prostoru je to špatně a v prostoru státních budov dvakrát. Pro názornost není od věci srovnání, když by někdo přišel do školy s nacistickými symboly; islámský náboženský rasismus k nim nemá daleko.
Rozčeřil jsi mrtvolnou hladinu diskusí o islámu (možná ti bude paradoxně patřit dík) a věz, že u toho nového projednávání, tak jako před tím na začátku, chci být. Slyšet a vidět, jak si s tvým horkým bramborem zvaným pluralita soud poradí, bude jistě poučné.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV