„Tato vláda přikládá školství velký význam,“ zdůraznil při prezentaci desatera ministr školství. Zní to krásně, ale dovolím si tvrdit, že ono hlasitě medializované desatero nepojmenovává nic jiného než důsledky, nikoli příčiny nedobrého stavu současného českého školství.
Přitom: kvalita výuky plošně klesá a každá další reforma ministerstva, v posledních letech reprezentovaná především novými a novými plošnými testy, zasazuje této kvalitě další a další ránu.
Pominu fakt často diskutované kvality státních testů, blamáž kolem posledních státních maturit máme všichni ještě v dobré paměti. Ona totiž samotná podstata plošného testování je podle mého názoru osudovým omylem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rozhlas.cz