A dál? Inu – zkusme jen tak cvičně, věcně a krátce tuhle tezi zohlednit. A jen tak letmo a polopaticky – pro příklad (i bez ohledu na aktuální techtle mechtle např. nejen té US justice & spol. struktur):
Celá ta slavná tzv. umělá inteligence je marketingová fikce, spíš nepovedená, než povedená (marketingově politicky a zpět, o technologii tu v tomhle směru teď nejde; tedy momentálně). A proč? Inu, tak např. i proto, že globál byznys v oblasti oborů IT (kompletně/komplexně) už delší dobu stagnuje, v tom lepším případě, jinak je už delší dobu v krizi. Podobně jako i ostatní oblasti a obory industriálního byznysu & spol. Ti globál velkovýrobci v podstatě už nemají globál spotřebitelům co nabídnout. A s největší námahou (a velmi draze = dráž, než bude jejich zisk) to ubrzdí nanejvýš pár let. A i tohle se jim už dlouho nevyplácí. A tak zkoušejí další různá šidítka. AI? ÍÁ! No a „nemliš tosamý“ se děje i v politice. V jejím globál totál i lokál politmarketingu.
A teď tedy k jádru pudla – tedy k oné technologii (jak AI/ÍÁ, tak i k techno „an sich“):

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV