Podrobná čísla ukazují, že spotřebitelé mají chuť nakupovat, neobávají se budoucnosti a tak i více utrácejí především za zboží pro volný čas, IT, kosmetiku, módu atp. Na své si přicházejí i prodejci vybavení domácností s tím, jak si domácnosti vybavují své nové bydlení nebo obnovují to stávající v souladu s cyklem. V tomto je jednoznačně podporuje zvyšující se kupní síla podporovaná rychlým růstem mezd a rekordní zaměstnaností.
Stejně jako v posledních letech se stále větší pozornost spotřebitelů upírá na internetové obchody, které expandovaly i do oblasti rychloobrátkového zboží. Tentokrát se e-shopům jejich tržby zvýšily meziročně dokonce o čtvrtinu. Tak silný a přitom dlouhodobý boom tohoto segmentu se v jiných zemích EU hned tak nevidí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV