Pokud se podíváme na samotný prosinec tak rozhodně nepřinesl žádnou změnu dosavadních trendů. Ve větší míře se reálně utrácelo především za elektroniku a vybavení domácností. Naproti tomu za potraviny jsme tentokrát utratili jen o necelé procento více než v prosinci 2018.
Spotřebitelé rovněž stále více nakupují na internetu, a tak v závěru roku si tyto obchody připsaly dalších skoro dvacet procent. Za celý rok se tak jejich tržby zvýšily reálně o 18,3 %, takže boom eshopů zdaleka nekončí a vlastně jejich růst zatím ani nekulminuje s tím, jak se rozšiřuje jejich pole působnosti a mění i chování spotřebitelů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV