Ty tak měly možnost nahlédnout i pod pokličku činnosti organizace Zdravotní klaun. Jak? „Informace o českých společnostech svěřené Zdravotnímu klaunovi proměňují srdcaři z této dobročinné organizace ve smích a radost v dětských nemocnicích a specializovaných zařízeních,“ říká ředitelka PR Bisnode Petra Štěpánová.
Za pomoci specificky vybraných dat z databáze Bisnode představuje Zdravotní klaun svou činnost, a především její regionální specifika, konkrétním firmám po celé České republice. Mnoho z nich základní představu o činnosti Zdravotních klaunů a obrovském dopadu jejich práce má, ale zpravidla neví o hloubce a odbornosti jejich práce. Právě na základě diskuze a detailního představení činnosti Zdravotního klauna následně vzniká a rozvíjí se dlouhodobá CSR spolupráce s firmami v jednotlivých regionech. Data od Bisnode tak pohání naplňování mise Zdravotního klauna – rozdávat radost a smích tam, kde se jich nedostává. Takovým nedostatkem trpí primárně děti v nemocnicích, ale i klienti domovů pro seniory a hospiců.
Zdravotní klaun, o.p.s. je nezisková organizace, která již 18 let přináší radost a smích nemocným dětem, osamělým seniorům a dalším potřebným do 72 zařízení po celé České republice. Celkem 86 profesionálních Zdravotních klaunů ročně uskuteční téměř 4 000 klaunských návštěv a akcí, v rámci kterých dokáží rozesmát nemocné děti i s těmi nejvážnějšími diagnózami, a dokonce i ty, kterým už moc času nezbývá. Přes všechny své zázraky však na jedno sami nestačí – na určení, které firmy jsou právě ty nejvhodnější k propojení svých CSR aktivit se Zdravotním klaunem - získání nových dárců, díky kterým mohou svou činnost vykonávat. „My umíme data, Zdravotní klauni umí smích, a naše data umí pomoci tento smích bezpečně zajistit,“ dodává k tomu Petra Štěpánová z Bisnode.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV