Opak může být však pravdou s přibývajícím časem existence daných společností, a tak jejich pověsti kolísají jako křivky důvěryhodnosti na existenčním grafu ohledně prosperity. Jestliže to hlavní osoba a management neuhlídají, pověsti daných firem, organizací a institucí klesají ke dnu, stejně tak prosperita, která míří ke ztrátám a bankrotům.
Tím trpí zejména otrávení nižší zaměstnanci a hlavně klienti. Už to není pět hvězdiček, ale tři, dvě, jedna, což se rovná katastrofickému krizovému scénáři, jenž se projevuje arogancí, neochotou a špatným zacházením, šikanováním a kopáním všude možně - uvnitř a venku na veřejnosti.
Zákazníci ztrácejí zájem o závadné produkty a kontakt s danou firmou. Tak to je i s církvemi, politickými stranami, neziskovými organizacemi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV