Střet probíhá na bojišti (jak řekl fond proti korupci, jsme ve válce) mezi tradičními médii versus novými (není to dogma), tradičními žurnalisty versus fenomén, kterým je "občanská žurnalistika". Redakce s názorem se střetávají s platformami, které pouze generují obsah s cílem získat imprese, čtenost, sledovanost.... a vydělat peníze. A pak jsou tu projekty, které pracují na zadání - ať jsou z Ruska nebo domácí, které přes skryté financování různými fondy "vlivově" působí v rámci domácí politiky.
Novináři, kteří se léta živili svými komentáři, vliv ztrácejí. Ten přejímá úspěšný blogger, člověk, který píše zajímavé posty na sociální sítě a lidé ho čtou. Profesionální novinář - komentátor začíná být zbytečný. Oč je chytřejší než řady externích politologů, sociologů, výzkumníků, expertů... kterým média dávají prostor a nemusí je živit?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV