Na ministerstvu dopravy jsem byl sice jen 8 měsíců, ale doufám, že snížením cen staveb o 7 miliard, zeštíhlením rozpočtu ministerstva, včetně vypovězení nesmyslných a předražených služeb například na zalévání květin atp., otevřením konkurence Jančurovi a spol. na železnici atd., jsem své předsevzetí začal naplňovat. Bohužel jsem spoustu věcí nestihl, např. superkoncepci, miliardovou reklamaci se Skanskou a dotažení výměny krajských šéfů Ředitelství silnic a dálnic.
Právě výměna krajských šéfů ŘSD byla jedna z příčin, která vyvolala první puč ve VV. Zaměstnání plzeňského exprimátora Rödla na Ředitelství silnic a dálnic strašilo plzeňského kmotra ODS Jurečka natolik, že Škárku podpořil, jak mohl, aby mou půjčku obrátil v úplatek. Ačkoliv by mě mohlo odsouzení Škárky za podvod vůči mé osobě za obrácení půjčky v úplatek těšit, netěší mě.
- rozhodnutí soudu je totiž zpochybněno mým odsouzením za to, že i půjčka je úplatkem za to, že jsem tím ovlivnil poslance, aby si nezvedli své poslanecké náhrady, a tím mi nedává politickou sílu plně bojovat proti nepravostem, které se v našem státě dějí
- odsouzení Škárky neřeší odpovědnost těch, kteří Škárku a Kočí nasměrovali proti mně, a tím podstata zla, proti kterému bojuji, zůstává nedotčena
Proto mé setrvání v politice, i přes mé zranění v podobě nepravomocného odsouzení, má pořad stejný, kontinuální důvod neustoupit tomu, co mě vyhnalo z ministerstva dopravy a naopak všemi silami, které mám, dál bojovat za lepší politiku.
Doufám, že nakonec se pravda ukáže, zastavíme lumpárny v tomto statě a já obhájím své jméno.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan