Vláda teď může ve statistikách vykazovat jak je úspěšná z hlediska rozsahu dálniční sítě. “To že se v republice nestaví, že dopravní stavebnictví pomalu ale jistě krachuje, že firmy a projektanti propouští kvalifikované zaměstnance, že se nedočerpají evropské peníze v resortu dopravy, že chybí peníze na opravy silnic a obchvaty měst, to jsou problémy, které nezmizí. To jsou témata, kterými by se na Ministerstvu dopravy měli zabývat. Je však jednoduší řešit a medializovat prkotiny, než věci, které vyžadují dlouhodobý a především strategický plán a stoprocentní nasazení,“ doplňuje Chovanec.
Překreslení silniční sítě je podle Chovance jen technická změna. „O tomto novém pojetí se u nás vede debata již několik let a Pavel Dobeš tak nepřišel s ničím objevným. Navíc označení silnice typu R je v Evropě naprosto neznámé a matoucí. Normální uživatel opravdu mnohdy nezjistí, jestli je na dálnici nebo na rychlostní silnici. Z tohoto úhlu pohledu je tak sjednocení názvů s ostatními evropskými státy možné přivítat,“ uzavírá Milan Chovanec
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: cssd.cz