Na úterní den jsem na Úřad vlády svolala zástupce všech rezortů k diskusi o sjednocení prezentace České republiky v zahraničí. Jak ukázal červnový seminář v Poslanecké sněmovně, který organizovala Lenka Andrýsová a na kterém prezentovali svůj průzkum studenti Fakulty sociálních věd, prezentace značky ČR je roztříštěná, bez jednotné strategie a tedy i málo efektivní. Různé projekty při polykají spoustu peněz. Musím také zdůraznit, že "značka České republika" neznamená logo, ale znamená celkový dojem, jaký Česká republika působí zahraničí.
Budu navrhovat sjednocení této agendy v rámci úsporného balíčku na redukci agend na dnešní poradě ekonomických ministrů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: LIDEM