Můžete pro začátek popsat, jak autozastavárna Cash4Car funguje? Majitel může se svým vozem, které u Vás zastaví, dále jezdit? Za jakých podmínek?
U naší služby „Chytrá zástava“ se nejedná o zástavu v pravém slova smyslu, ale jde v podstatě o alternativu k prodeji vozidla do autobazaru za výkupní cenu a poté pronájem stejného vozidla jako z autopůjčovny. S klientem, který nás kontaktuje, se domluvíme po telefonu nebo na osobní schůzce, kde mu vše podrobně vysvětlíme, ohodnotíme jeho vůz a pokud s nabídkou souhlasí, během půl hodiny je vše vyřízeno a klient odjíždí ve vlastním voze i s penězi. Zároveň také s jasným finančním plánem, nic neskrýváme a klient tak přesně ví, jaké jsou podmínky. Vždy dopředu klientovi poskytneme návrh smlouvy, aby si vše mohl v klidu před podpisem promyslet. Velkou výhodou této služby je nesporně také, že své auto může i nadále používat, a to bez omezení.
Služba by se dala přirovnat k nebankovní půjčce, proč by se klient, který rychle potřebuje peníze, měl obrátit právě na vás?
Jak jsem již zmínil výše, nejedná se o nebankovní půjčku. Zákazník je pro nás partnerem v podnikání. Jsme o desítky procent levnější, než kdyby klient vozidlo prodal do autobazaru a pak byl nucen si jiné vozidlo půjčit z autopůjčovny. Navíc u nás není žádný limit v počtu ujetých kilometrů po celou dobu smluvního vztahu. Zpětná koupě se realizuje opět za původní výkupní cenu, nikoliv za vyšší tržní cenu. Pokud se klient dostane do situace, kdy je pro něj obtížné své závazky plnit, vždy se společně s ním snažíme najít řešení. Naším cílem není zabavovat a dále obchodovat auta, nejsme autobazar. Navíc klient, který má záznam v rejstříku neplatičů SOLUS, nebo pokud nemá pravidelný doložitelný příjem, není pro banku nebo finanční instituce důvěryhodný. Takový klient půjčku nedostane, u nás se službou „Chytrá zástava“ je však vše vyřízeno během chvíle.
Čerpali jste pro Cash4Car inspiraci ze zahraničí?
V našem případě jsme inspiraci ze zahraničí nečerpali, celý produkt jsme vymysleli a připravili na míru českým zákazníkům přesně podle českých zákonů a pravidel.
V jaké průměrné výši se pohybují částky za automobily, které k Vám klient dá a kolik procent z ceny vozu jste schopni majiteli vyplatit?
Průměrná hodnota vozidel, která spravujeme, je okolo 150 tisíc korun, vyskytují se ale i případy luxusních vozů v hodnotě přes milion korun. Zatím nejdražší bylo auto v ceně 2,5 milionu korun. Vždy určujeme objektivní tržní cenu, tedy srovnáme, za jakou cenu by vozidlo bylo prodejné na trhu ojetých vozidel a z této částky poskytujeme klientovi až devadesát procent dle daného typu, stáří a prodejnosti vozidla.
Když k Vám přijde zákazník, zajímáte se, z jakého důvodu peníze rychle potřebuje? Jaké jsou nejčastější důvody?
Našich klientů si velmi vážíme a ctíme jejich soukromí, proto jim naši specialisté určitě podobné otázky nekladou. Nicméně vedle motivace rychle získat krátkodobou finanční injekci při nenadálých výdajích, je naše služby využívána i jako nástroj pro financování byznysu. Například pokud podnikatel nebo řemeslník potřebuje financovat získanou zakázku a nakoupit materiál, pak jsou naše služby rychlejší a flexibilnější než bankovní či nebankovní půjčka. Máme hodně případů, kdy právě kvůli rychlosti a flexibilitě podnikatel přijde za námi a po vyřízení bankovního úvěru, například za 2-3 měsíce, odkoupí vůz zpět.
Kdo jsou Vaši nejčastější zákazníci?
Jak vyplývá z předchozí otázky, jsou to vedle domácností také živnostníci či podnikatelé, kterým pomáháme řešit situaci s náhlou potřebou financí na realizaci zakázky a podobně.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová