Co jste si poprvé říkala, když jste se viděla v reklamním spotu?
To jsem já? To byla první otázka, co mi běhala hlavou.
Jaké byly reakce okolí?
Hodně mě překvapilo, že reakce lidí jsou pozitivní. To jsem nečekala, protože spousta lidí smýšlí o veřejné dopravě negativně. Lidé chválí, že je video poutavé a má skvělý poetický nádech. Na první pohled je jiné než ostatní.
Společnost West Media Communication, která za spotem stojí, do rolí obsadila zaměstnance dopravních podniků. Vy v něm promlouváte k lidem, skoro to až vypadá jako osobní zpověď. Sžila jste se s rolí? Je to skutečná Karolína Hubková?
Spot byl mnou inspirovaný, ať už se jedná o tetování na ruce nebo o to, že se v klipu objevuje kočka, které mám moc ráda. Přesněji řečeno je to můj kocour, pan herec kocour. (smích)
Rozhodovala jste se dlouho, zda na natáčení kývnout?
Jsem spontánní člověk, mám ráda výzvy a jsem pro každou špatnost, takže jsem měla hned jasno.
V závěru spotu odkrýváte rukáv a ukazujete tetování tramvaje na předloktí. Doslova říkáte „tahle služba je vášeň na celý život“. Je to opravdu tak?
Tetování mám ve skutečnosti na stehně, ale to by se do spotu nehodilo. Jsem ale ráda, že to působí tak věrohodně (smích). Tramvaje jsou pro mě opravdu láskou na celý život. Můj otec je tramvajákem a u tramvají je i můj manžel. Lásku k tramvajím si držím od dětství i postupem života.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan