„Pro nás je nejdůležitější zákazník, protože bez něj by obchod neexistoval,“ vysvětloval v pořadu Máte slovo Petr Baudyš ze Svazu obchodu a cestovního ruchu. Podle něj akorát obchody naplňují požadavky zákazníka, který má v současnosti holt málo peněz.
„Já mám pocit, že zákazníci takovýhle blafy opravdu nechtějí,“ argumentovala mu ale žena ve studiu, která dvacet let pracovala jako kuchařka. „Zákazník je pro nás číslo jedna,“ stál si dál za svým Baudyš. „To bejvávalo, možná,“ dozvěděl se odpověď.
Baudyše se v ČT zastal i generální ředitel Kosteleckých uzenin Jan Hanuš. „Ne každý v této republice má na konci měsíce přebytek výplaty,“ vysvětloval. Stejně jako se nevyrábí jen kvalitní a drahá auta, tak se dělá i levnější a méně kvalitní uzenina. „Když to někdo kupovat nechce, tak ať to nekupuje,“ míní Hanuš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pavlína Nouzová