„Problém současné propagandy je, že ne nutně někoho přesvědčuje o změně názoru – spíše se snaží čtenáře na internetu utopit ve spoustě alternativních variant pravdy a nepravdy. A to do takové míry, že lidé začnou být apatičtí naprosto ke všemu, co se okolo nich děje,“ uvedl pro serveru E15 Ondřej Chlupáček. Kromě webových stránek se již studenti také snaží přednášet na středních školách.
Média mají podle Chlupáčka v dnešní době obrovskou moc. „Nejenže ovlivňují názory lidí, ale často je i utváří. A ve chvíli, kdy si lidé utváří názory na základě lží, falešných zpráv a dezinformací, tak z toho nikdy nemůže vzejít nic dobrého,“ zmínil například brexit, kdy jedním z taháků kampaně za opuštění Velké Británie EU byly informace o financích, které hned druhý den po brexitu Nigel Farage popřel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef