"Vytváření marketingových kampaní na podporu městské dopravy je potřeba, ale v případě vyhrazení celého jednoho vozu metra pro nezadané se téměř s jistotou nesetká s úspěchem," uvedl pro server Lidovky.cz dopravní expert Miroslav Vyka, který celkově vnímá projekt jako nepromyšlený a chápe jej jako pokus dopravního podniku zviditelnit se.
"Vypustit mediální balonek a odlákat pozornost od skutečných problémů městské dopravy v Praze, kdy se plánují další škrty spojů a zvýšení cen jízdného," dodává Vyka. Argument, že se dopravní podnik v nové kampani snaží vylepšit obraz cestování v MHD a vzbudit zájem mezi mladými lidmi, Vyka nepřijímá. Jde to podle něj i jinak, v tomhle plánu prý převládají nevýhody.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: adr