Z města a kraje se dohromady sešlo přes 700 návrhů na zajímavá místa, které podávali brněnští patrioti i široká veřejnost na sociálních sítích. Jihomoravské nominace se pak posílaly přes speciální formulář. Oblíbené provozy, jež se objevovaly vícekrát, se následně zařadily do finálního hlasování nezávislé poroty složené z profesionálů z oboru i zkušených influencerů.
V brněnském žebříčku figurovalo 61 podniků, což je nejvíce za celou historii ankety, která existuje od roku 2016. Posuzovaly se restaurace či bistra, cukrárny, kavárny, pivnice, bary nebo vinárny. Sedmá kategorie, kde se sdružily provozy nabízející jídlo a pití s sebou, zůstala pro svoji různorodost bez hodnocení.
Gourmet Jižní Morava prezentuje 45 zařízení v pěti kategoriích. Konkrétně jde o restaurace, kavárny a cukrárny, vinařství a vinné galerie, bistra nebo pivnice a pivovary. Doplňkem bez pořadí jsou podniky na kolečkách doplněné o jeden speciální tip na závěr.
Vybrané podniky získávají výjimečné možnosti, jak oslovit nové zákazníky. Kromě prostoru na turistickém webu (ZDE) hostí třeba rozmanité press tripy a pořádají i jiné speciální akce.
Aktuální brožury Gourmet pro Brno a jižní Moravu získáte v infocentrech TIC. K dispozici jsou však i online na webových stránkách ZDE a ZDE, kde jsou vyznačeni také letošní vítězové jednotlivých kategorií. Průvodce se kromě českého znění vydaly také v anglickém či německém jazyce.
Aktuální brožury Gourmet pro Brno a jižní Moravu získáte v infocentrech TIC.
(zdroj: brno.cz)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV