Jak jsme již avizovali, město chce od příštího roku zřídit ve svých domech s nájemními byty funkci domovníka. Tento krok má přispět ke zlepšení komunikace a zvýšení flexibility ve vztahu k řešení problémů v jednotlivých domech.
Žádáme zájemce o tuto práci (nebo o podněty od nájemců domu na vhodného kandidáta), aby se hlásili do 16. prosince u vedoucího technického úseku oddělení správy budov Milana Rouse v kanceláři č. 77 budovy radnice na náměstí (v době jeho nepřítomnosti u vedoucí oddělení správy budov Naděždy Romové, DiS. v kanceláři č. 52), nebo vyjádřili svůj zájem zasláním e-mailu na adresu rous@cheb.cz. Zájemci budou následně seznámeni s požadovanou pracovní náplní a podmínkami pro výkon funkce domovníka. S vybranými zájemci bude uzavřena dohoda o provedení práce. Zahájení výkonu funkce se předpokládá od ledna či února 2012.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mestocheb.cz