Infocentrum je součástí zákaznického centra Českých drah, kde najdou cestující komplexní servis informací a služeb spojených s cestování vlakem. „Zapojením informací také o městské a příměstské dopravě v Praze a okolí chce město vyplnit významnou mezeru, neboť pražské hlavní nádraží je jedním z nejdůležitějších příjezdových bodů do Prahy a informace o městské dopravě zde dosud citelně chyběly," zdůrazňuje význam infocentra 1. náměstek primátora hl. m. Prahy, Karel Březina.
Důležitou úlohou nově zřízeného infocentra je také poskytovat odpovědi na komplikovanější dotazy ohledně příměstské dopravy (autobusové i železniční) a díky společnému prostoru s ČD centrem lépe provázat informace o městské dopravě a železnici. „Jedná se o první infocentrum provozované organizací ROPID. Bude-li o tyto služby zájem, máme v plánu rozšířit jejich počet do dalších míst, kde je vysoká koncentrace cestujících, přijíždějících zejména z okolí Prahy," přibližuje záměr ROPIDu Pavel Procházka, pověřený jeho řízením.
Poskytované služby Infocentra PID na Hlavním nádraží:
- komplexní informace o dopravě v Praze a okolí
- informace o tarifu, aktuálním spojení, výlukách a mimořádnostech včetně železnice
- informační materiály k dispozici zdarma
- možnost vytištění jízdních řádů i nalezeného spojení
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Magistrát hl.m. Prahy