Kopřivničtí úředníci dostali opět krásné vysvědčení

19.08.2022 8:36 | Tisková zpráva

Dvanáctý průzkum spokojenosti klientů kopřivnické úředníky opět potěšil. Městský úřad totiž získal výslednou známku 1,13, což je nejlepší hodnocení za několik let. Odbornost a vstřícnost zaměstnanců, kvalitu poskytovaných služeb či prostředí úřadu hodnotilo 250 respondentů, tedy zhruba o polovinu více než vloni.

Kopřivničtí úředníci dostali opět krásné vysvědčení
Foto: koprivnice.cz
Popisek: Kopřivnice

K posouzení práce úředníků měli lidé použít stejnou hodnotící škálu jako ve škole – 1 výborný až 5 nedostatečný. Středoškolští studenti v roli tazatelů oslovovali klienty ve vestibulu radnice po dobu čtyř dnů. „Občas se setkáváme s dotazy, proč průzkum neprobíhá online. Jelikož nás zajímá, jaké odbory klienti navštívili a jaké jsou jejich bezprostřední dojmy, jak hodnotí prostředí úřadu, čekací dobu a zejména přístup úředníků, je pro nás tento způsob nevhodnější a zajišťuje největší reliabilitu výsledků. Ale samozřejmě pracujeme také s ostatními podněty, které nám lidé posílají i elektronicky,“ vysvětlila vedoucí personálního oddělení Marcela Mikulová.

Většina oslovených klientů mířila na odbor správních činností za účelem vyřízení dokladů. Na otázku, zda byli spokojeni s osobním přístupem úředníků, odpovědělo 246 respondentů kladně. Téměř stejný výsledek, 245 kladných odpovědí, zaznamenali tazatelé také při hodnocení úřednické odbornosti. „Po loňském hodnocení jsme ani nedoufali, že by mohl být výsledek ještě lepší, ale zase jsme se o pár setin posunuli, a to nás samozřejmě velice těší. Domnívám se, že 250 zodpovězených dotazníků svědčí o tom, že je náš úřad vnímán jako odpovědná a komunikující instituce. Děkuji všem svým kolegům za jejich profesionalitu, vstřícnost a zodpovědnost,“ uvedla tajemnice Jana Klímová.

Právě chování úředníků bylo nejčastěji uváděno jako hlavní kladná stránka kopřivnické radnice. Pozitivně lidé hodnotili také čekací dobu, lhůty pro vyřízení požadavků a dostupnost úřadu. Mezi náměty na vylepšení se objevilo doplnění orientačního značení v budově, špatný vzduch na chodbách a chybějící dětský koutek. „Se všemi těmito podněty již pracujeme, neboť to vnímáme podobně jako naši klienti. Nový orientační systém připravujeme v souvislosti s postupnou výmalbou chodeb a novým vizuálním stylem, klimatizaci na nejnavštěvovanějších pracovištích instalujeme v závislosti na dostupných financích. Provoz dětského koutku byl dočasně přerušen i kvůli nezájmu rodičů, ale v plánu máme znovuotevření, rozšíření služeb a úpravy interiéru,“ doplnila tajemnice.

Všem občanům, kteří se průzkumu zúčastnili, děkujeme za spolupráci i krásné hodnocení.
 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak dlouho myslíte, že vaše důchodová reforma vydrží?

Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Plzeň: Novinkou letošního programu Industry Open je likérka v Prádle

16:29 Plzeň: Novinkou letošního programu Industry Open je likérka v Prádle

Letní program akcí stezky Industry Open startuje v polovině května. Návštěvníkům se po loňském úspěc…