Soutěž "Přívětivý úřad" hodnotí otevřenost a vstřícnost úřadů vůči občanům prostřednictvím pěti kritérií - dostupnost úřadu pro občany, jeho transparentnost, schopnost komunikovat, řízení kvality ve veřejné správě a další aktivity spojené s tím, aby se člověk na radnici cítil jednoduše dobře.
V rámci Kyjova porota ocenila například možnost ověřování podpisů a listin i mimo úřední hodiny, včetně víkendu. Tuto službu poskytuje informační centrum, kde se dá současně platit i bankovními kartami. Zabodovala taky aplikace Hlášení závad, přes kterou mohou lidé upozorňovat na defekty u městského mobiliáře, případně služba, kdy se občan prostřednictvím SMS dozví o vyřízení jeho záležitosti, třeba vyhotovení občanského či řidičského průkazu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV