Informace šíří město Litoměřice prostřednictvím několika komunikačních kanálů, jako jsou webové stránky, tiskové zprávy, televizní reportáže, Radniční zpravodaj, televizní obrazovky umístěné již na čtyřech frekventovaných místech ve městě, v neposlední řadě pak neustále se rozvíjející sociální sítě města (FB Město Litoměřice, FB Litoměřice Srdcem, FB Zdravé město Litoměřice, Instagram litomerice_town). „Systematicky rozvíjíme i Mobilní rozhlas, jehož prostřednictvím pořádáme ankety, rozesíláme krizové či informativní SMS zprávy například o čištění ulic. Všechny tyto služby jsou pro obyvatele města bezplatné,“ vysvětlila vedoucí Odboru komunikace, marketingu a cestovního ruchu Městského úřadu v Litoměřicích Eva Břeňová.
„Jsou však informace distribuovány v dostatečné míře a srozumitelně? Dostanou se ke všem věkovým kategoriím? Jaké typy informací lidé vítají, které postrádají a co naopak považují za zbytečné? I na tyto otázky bychom rádi znali odpověď,“ poukázala na smysl šetření Eva Břeňová. Z dotazníku též vyplyne, které komunikační kanály využívá konkrétní demografická skupina. „Cílem je získat názory od zhruba tisícovky respondentů,“ dodala vedoucí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV