Billboardy s tématem Znojmo – královské zážitky jsou umístěné následovně:
- na D1 mezi Prahou a Jihlavou (směr Brno) 2 billboardy (39. a 103. km)
- na D1 mezi Brnem a Jihlavou (směr Praha) 2 billboardy (150. a 117. km)
- na D1 ve směru od Vyškova na Brno 1 billboard (223. km)
- na D2 ve směru od Bratislavy na Brno 1 billboard (23. Km)
„Oproti loňskému roku, kdy jsme Znojmo představovali na pěti liniích – historie, podzemí, cykloturistika, Národní park Podyjí a vinařství, letos logicky volíme téma historie, neboť Znojmo slaví 790. výročí od povýšení na královské město. Jeho dějiny, malebné historické centrum s četnými památkami stojí v popředí zájmu, avšak královskými zážitky chceme naznačit, že historické město nemusí být nudné, ale nabízí i spoustu aktivit, kulturních akcí nebo výletních cílů. Na návštěvníky ve Znojmě zkrátka čekají královské, neopakovatelné zážitky,“ vysvětluje koncept propagace ředitel Znojemské Besedy František Koudela.
Na propagaci města pracuje Znojemská Beseda kontinuálně po celý rok, a to mimo jiné i prostřednictvím spolupráce s agenturou CzechTourism. Právě díky ní se Znojmo prezentovalo v lednu na vídeňském veletrhu cestovního ruchu Ferienmesse. Podpora se např. dostala i letošnímu ročníku Znojemského historického vinobraní, které agentura CzechTourism zahrnula mezi své partnerské eventy.
Billboardy budou k vidění až do konce července, poté je v měsíci srpnu vystřídá vizuál Znojemského historického vinobraní 2016, které se koná 16. – 18. září.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV