Tyto organizace každoročně nabízí informačním centrům také možnost nechat si bezplatně zkontrolovat své služby pomocí systému nazvaného Mystery shopping.
„Kontrola probíhá tak, že do MIC přijde v předem neurčený čas výzkumník, který hraje roli návštěvníka. Požaduje nejrůznější informace týkající se města, památek, ubytovacích možností, ptá se například, jaké se konají akce ve městě a okolí či kde se může dobře najíst. Při té příležitosti hodnotí jak interiér MIC, jeho vybavenost, nabízené služby a úroveň propagačních materiálů, tak i exteriér, tedy vhodnost jeho umístění pro turisty, jeho označení, přístupnost, otevírací dobu a řadu dalších kritérií,“ vysvětluje Eva Týlová, vedoucí MIC v Opavě.
Veškerá takto sledovaná kritéria byla vyhodnocena jako bezchybná a získala 100%.
„Ten výsledek je pro nás vynikající. Moc mě těší, že velmi pozitivně byly hodnoceny kromě výše zmíněného také vstřícnost a ochota personálu,“ usmívá se Eva Týlová a na závěr dodává:“ Vnímáme to samozřejmě i jako motivaci pro další roky, doufám, že i dalších hodnocení budou vždy takto pozitivní“.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV