Tajemná Třebíč - město zahájilo novou kampaň na podporu cestovního ruchu

24.04.2025 7:17 | Tisková zpráva

Město Třebíč přichází s novou marketingovou kampaní na podporu cestovního ruchu, která nese název Tajemná Třebíč. Cílem kampaně je přilákat turisty, kteří hledají nejen historii a kulturu, ale i nevšední zážitky. Nový grafický vizuál počítá s využitím na sociálních sítích, v promo videích, nových propagačních materiálech, bigboardech a především na mikrosite Tajemná Třebíč na www.visittrebic.eu.

Tajemná Třebíč - město zahájilo novou kampaň na podporu cestovního ruchu
Foto: rep
Popisek: Třebíč

Hravost a hloubka: Ta Třebíč

Kampaň si hravě pohrává s jazykem i emocemi. Vědomě pracuje s názvem města a jemně podtrhuje jeho unikátní atmosféru prostřednictvím hesel: Ta Třebíč, Tajemná Třebíč, Jemná Třebíč. Třebíč není jen městem pevnosti, hradeb a historie, ale i místem jemnosti, tolerance a pestrosti, což odkazuje na historický fakt a také jeden z důvodů zápisu třebíčských památek na seznam UNESCO – a to, že po dlouhá staletí vedle sebe smírně žila židovská i křesťanská komunita. „Součástí kampaně je i hra se slovy, která upozorňuje na to, že Třebíč je ženského rodu, ta Třebíč, nikoliv ten Třebíč, jak někteří chybně používají,“ uvedl starosta Pavel Pacal. 

Příběhy z Třebíče a o Třebíči

„Při tvorbě programů, nabídek, a především propagačních materiálů dbáme na to, že cestování je především zábava. Návštěvníci hledají zážitkové poznání, zábavu a stručné, atraktivní informace, které jsou snadno zapamatovatelné. Marketingová forma sdělení je proto navržena jako srozumitelná, jednoduchá, zábavná a originální,“ vysvětlil Pavel Pacal. Klíčem k efektivnímu oslovení turistů je storytelling – komunikace prostřednictvím příběhů. Třebíč je totiž místem příběhů, které jsou v českém i světovém kontextu jedinečné. 

Grafický vizuál Tajemná Třebíč

Vizuál kampaně je navržen jako hravá a interaktivní prezentace témat, připomínající skládání puzzle. Každé téma kampaně je vizuálně reprezentováno jako kostka či část většího celku, postupně odhalující hloubku a tajemství Třebíče. Tato grafická forma nejenže evokuje objevování a zážitkové poznávání, ale také poutá pozornost návštěvníků svou promyšlenou kompozicí a tajemností. Vizuály propojují černobílé záběry pro zdůraznění historických a tajemných prvků s barevnými snímky pro jemné, živé akcenty, čímž vytvářejí harmonii mezi tradicí a současností.

Anketa

Máte důvěru k instituci papeže coby hlavy katolické církve?

11%
80%
hlasovalo: 3477 lidí

Obsah kampaně pro rok 2025

Kampaň pro letošní rok je vystavěna na čtyřech tematických pilířích, které odrážejí rozmanitost a jedinečnost Třebíče. 

První z pilířů se soustředí na zámecký areál a monumentální baziliku svatého Prokopa. Tato stavba, zapsaná na seznamu UNESCO, je symbolem trvalé hodnoty a lidského umu. Návštěvníci se mohou těšit na kostýmované prohlídky, objevování historie opatství, příběhy mistrů kameníků a interaktivní expozice, jako jsou Cesty časem nebo Zmizelá Třebíč. Zámecký areál s bylinkovou zahrádkou, ledovnou a muzeem nabízí nejen poznání, ale i zážitky pro všechny věkové skupiny. 

Druhý pilíř kampaně zdůrazňuje význam židovské čtvrti a hřbitova, které rovněž nesou označení UNESCO. Židovská čtvrť je místem příběhů, tradic a architektonických unikátů, od Zadní synagogy po Dům Seligmanna Bauera. Expozice věnované židovské kultuře propojují historii s autentickými zážitky. Speciální akce, jako jsou otevřené dvorky nebo tematické prohlídky, umožní návštěvníkům nahlédnout do života a zvyků třebíčských Židů.

Třetí pilíř kampaně se zaměřuje na osobnosti spojené s Třebíčí. Pro rok 2025 je hlavní osobností Antonín Kalina, zachránce stovek židovských dětí během druhé světové války. 

Čtvrtým pilířem jsou novinky, které se v Třebíči pro letošní rok připravují. Například znovuotevření rekonstruovaného koupaliště Polanka nebo zcela nové tematicky zaměřené prohlídky po městě s průvodci různých profesí. 

Tajemná Třebíč následuje po sérii marketingových kampaní: Zažijte Třebíč (2020), Poznejte Třebíč (2021), Ochutnejte Třebíč (2022-2024).

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Eliška Olšáková byl položen dotaz

Olšáková (STAN): V dobře vedených obcích se lidem dobře žije

Dobrý den, reaguji na tento váš článek. Souhlasím s vaším tvrzením, ale jak je možné, že obce a města jsou většinou řízena dobře, ale to samé se rozhodně nedá říct o státu jako celku. Nebo vy máte pocit, že se lidem dnes žije dobře? Jistě, mohlo by být hůř, ale nemáte dojem, že to jde v posledních l...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Tisknout

Další články z rubriky

Liberec: Dětské hřiště v Rekreačním a sportovním areálu Vesec má nové oplocení

10:23 Liberec: Dětské hřiště v Rekreačním a sportovním areálu Vesec má nové oplocení

Hřiště v Rekreačním a sportovním areálu Vesec je opět v provozu.