Ústí nad Labem přestavilo novou vizuální identitu, jejíž autorem je severočeské studio Trifor. To uspělo mezi 84 návrhy v otevřené designérské soutěži, kterou pořádala odborná organizace Czechdesign.
Nová vizuální identita reflektuje historii města, ale zároveň i jeho novou perspektivu. Dominuje jí výrazné logo, které působí přímočaře, sebevědomě, důrazně a nezaměnitelně. Identita se kromě oficiální komunikace města propíše postupně také do komunikace městských obvodů a klíčových příspěvkových organizací a akciových společností města.
Od pátku je představení nového vizuálu k vidění rovněž v Informačním středisku města Ústí nad Labem (Mírové náměstí, 1/1, Palác Zdar). Bude zde také připraven box, do kterého mohou občané vyjádřit svůj názor a odnést si jeden z nových propagačních předmětů. Výstava bude v infostředisku umístěna až do 31. března 2022.
Záznam livestreamu z přestavení naleznete ZDE.
Více o soutěži se dozvíte v tiskové zprávě společnosti Czechdesign ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV