„Práce naší neziskové organizace je z velké části postavená na spolupráci s dobrovolníky. Rádi dáváme možnost spolupráce studentům, kteří u nás mohou získat cenné zkušenosti. Na druhé straně jejich nápady a nadšení jsou pro naši práci velkým přínosem,“ uvedl John Honner, ředitel Czech-American TV.
Město Zlín se objevilo na televizních obrazovkách v 60 amerických městech USA, které sleduje na 2,5 milionu domácností. Kromě Spojených států má televize diváky také v Kanadě, Austrálii, Asii či v Evropě – například v Anglii nebo Německu.
Jedinečný pořad o českých a moravských regionech a jejich kulturním dědictví vysílá nezisková organizace Czech-American TV každý týden na území USA již od roku 2003.
„Hlavním posláním našeho televizního a internetového vysílání, je rozšiřovat povědomí o ČR, ukázat a zviditelnit české regiony a destinace, a přiblížit české kulturní dědictví. Celý program televize přispívá k vnímání České republiky jako velmi zajímavé a bezpečné turistické destinace,“ uvedl John Honner a uzavřel:
„Nezaměřujeme se ale pouze na architekturu a turisticky atraktivní místa, ale předkládáme divákovi i staré české zvyky a tradice, takřka zapomenutá, ale stále provozovaná řemesla, nebo třeba výbornou českou kuchyni. Právě s vařením českých jídel nám před kamerou pomáhají další studenti, tentokrát ze Střední školy gastronomie a obchodu Zlín. Rád uvítám další tipy na zajímavosti z českých regionů, které bychom mohli světu v dalších dílech ukázat.“
Tentokrát byl do vysílání zařazen i nový propagační spot, vyrobený oddělením cestovního ruchu Magistrátu města Zlína. Záznam nejnovějšího vysílání, které sledují desítky tisíc zahraničních diváků, bude na půl roku zpřístupněn na webu ZDE, a to v sekci Broadcasts.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV