Po celé České republice se tak objevují billboardy, které vedle předsedy Andreje Babiše představují lídry kandidátek a zásadní témata, která navazují na ústřední claim hnutí ANO pro toto období. Jde o zdravotnictví, bezpečnost, školství, dopravní infrastrukturu, sociální služby a efektivní a transparentní řízení úřadů.
“Rozhodli jsme se komunikovat pozitivně, nechceme se vymezovat. V regionech je ale hodně co vylepšovat a my jsme, myslím, za dva roky ve vládě ukázali, že to zvládneme. To základní máme snad na billboardech, ale já si stejně myslím, že se nejvíc dozvím přímo od lidí.Já už jezdím po republice od konce dubna a opět mám plný kalendář,” říká předseda hnutí ANO Andrej Babiš, který se například tento týden chystá do Pardubic a Brna.
Kampaň jako taková bude teď před létem hlavně na billboardech, s menší podporou v tiskové inzerci, on-linu a na sociálních sítích. To hlavní přijde až na konci léta. Stejně jako ty předešlé má i tuto na svědomí Petr Topinka a jeho kreativní tým. “Na hlavním stylu ANO jsme se rozhodli nic zásadního neměnit, jen ho opět posunout. Pořád má být čistý, srozumitelný s akcentem na lidi. Prostě tam, kde ho má dlouhodobě celé hnutí,” říká Topinka, který dodává, že styl, který zvolili je podle jeho názoru velmi otevřený, vyzívající k dialogu a zaměřený na lokální a regionální potřeby.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV