„Velice si vážím vynikající spolupráce a vstřícnosti Všeobecné fakultní nemocnice v Praze, díky které se podařilo vše rychle zorganizovat. Poděkování patří samozřejmě i pracovníkům Úřadu městské části Praha 2 a našeho Centra sociálních služeb, bez jejichž nasazení by celý systém pomoci nemohl fungovat,“ řekla starostka Prahy 2 Jana Černochová.
Na speciální informační linku radnice Prahy 2 volají od jejího spuštění 12. ledna 2021 nejen senioři ale i jejich rodinní příslušníci. Pracovníci call centra jejich dotazy a požadavky vyřizují v pracovní dny (pondělí až pátek), vždy od 8.00 hod. do 16.00 hod. Na základě zájmu pak úředníci ve spolupráci se zdravotníky vytvářejí harmonogram, podle kterého zájemce kontaktují zpět s konkrétním termínem očkování. Vedle poradenství a koordinace samotného očkování zajišťuje radnice v případě potřeby i doprovod do očkovacího centra na Karlově náměstí.
„Nechtěli jsme spoléhat jen na centrální registr očkování. Naší snahou bylo zajistit, aby naši dvojkoví senioři měli přístup k očkování co nejrychleji a ideálně v blízkosti svého domova. To, že už během víkendu došlo k naočkování prvních 140 seniorů 80+, vypovídá o tom, že nastavená spolupráce i koordinace funguje na jedničku,“ uvedla místostarostka Prahy 2 Alexandra Udženija, která má na starosti sociální oblast.
V nastavené spolupráci s VFN chce radnice pokračovat i v dalších dnech, už teď má díky speciální infolince dalších 200 zájemců o očkování z řad seniorů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV