O jeho finanční podporu se budou ucházet společně se Společností pro destinační management Broumovka o.p.s. u Ministerstva pro místní rozvoj v rámci dotačního titulu č. 3 – Marketingové aktivity na národní a nadregionální úrovni. O účasti na projektu rozhodli krajští radní na svém posledním jednání.
„Hlavním cílem tohoto projektu je vytvořit nadregionální konkurenceschopný produkt, který bude propagovat skalní města jako celek, a jenž bude možné zařadit do marketingových aktivit na národní úrovni. Jde o to propagovat toto území nejen v období hlavní turistické sezóny, ale i mimo ni,“ přiblížil smysl vstupu Středočeského kraje do projektu radní pro oblast regionálního rozvoje Martin Draxler (ANO 2011).
Jak radní dále upřesnil, délka realizace projektu je stanovena v termínu září 2018 až prosinec 2019 a jeho celkové finanční náklady činí 800 tisíc korun. „Každý ze čtyř krajů se bude na této částce podílet shodně 100 tisíci korunami, a 400 tisíc korun, tj. 50 % ceny projektu, by měla pokrýt dotace MMR,“ dodal M. Draxler.
V rámci projektu je počítáno s jednotnou webovou prezentací skalních měst ve třech jazykových mutacích (němčina, angličtina, polština), dále s marketingovou kampaní na sociálních sítích a v online prostoru (bannery, PPC). Počítáno je i s presstripy pro influencery (bloggeři, youtubeři, vloggeři), s vytvořením fotobanky a videospotů, inzercí v denících a odborných časopisech, s vytvořením prezentační stěny a propagačních předmětů.
„Cílovými skupinami, na něž je projekt zaměřen, jsou především turisté hledající aktivní odpočinek, jako je například horolezení. Jsou to ale i rodiny s dětmi, které hledají nevšední zážitky v krásné krajině, školní skupiny i senioři,“ závěrem konstatoval radní Draxler.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV