O jeho finanční podporu se budou ucházet společně se Společností pro destinační management Broumovka o.p.s. u Ministerstva pro místní rozvoj v rámci dotačního titulu č. 3 – Marketingové aktivity na národní a nadregionální úrovni. O účasti na projektu rozhodli krajští radní na svém posledním jednání.
„Hlavním cílem tohoto projektu je vytvořit nadregionální konkurenceschopný produkt, který bude propagovat skalní města jako celek, a jenž bude možné zařadit do marketingových aktivit na národní úrovni. Jde o to propagovat toto území nejen v období hlavní turistické sezóny, ale i mimo ni,“ přiblížil smysl vstupu Středočeského kraje do projektu radní pro oblast regionálního rozvoje Martin Draxler (ANO 2011).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV