Když se ukázalo, že městem navržená varianta s vyústěním v Plynárenské ulici nepůjde zrealizovat kvůli kolizi s projektem parkovacího domu Správy železnic, rozhodl se kraj do projektu vložit a dotáhnout ho do zdárného konce. Navrhuje variantu, která se vrací k přímé, a tudíž levnější variantě, která se navíc vyhne vyústění v Dobrovodské ulici. Nebude proto nutné přistupovat k demolici domů a nedojde k navýšení dopravní zátěže v této oblasti.
„My jsme ten projekt vlastně převzali od města, protože se ukazovalo, že ho vedení města není schopno nikam posunout. Během osmi let se za deset milionů korun doprojektovali do varianty, která nakonec skončila na pozemcích, na které město ani nemělo přístup. Nikdy by tam tu stavbu nemohlo realizovat a nešla by tam ani umístit. My jsme tedy tu přípravu převzali,“ popsal hejtman Martin Kuba důvod, proč se Jihočeský kraj rozhodl do realizace stavby podjezdu vložit a představil novou variantu projektu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.