V rámci dalšího zkvalitnění zákaznického servisu hledá především operátory pro call centra v Ostravě a Opavě. Pozitivní vliv RWE na snižování nezaměstnanosti v regionu ocenil při dnešní návštěvě ostravského call centra hejtman Moravskoslezského kraje Miroslav Novák.
„Vítám vlastní iniciativu firem, které aktivním způsobem přistupují k řešení zaměstnanosti v regionu. Skupinu RWE považuji za jednoho z významných zaměstnavatelů v Moravskoslezském kraji,“ uvedl Miroslav Novák, hejtman Moravskoslezského kraje, a dodal: „Rád jsem přijal nabídku prohlédnout si call centrum RWE v Ostravě. Doporučuji všem, kteří hledají práci, aby se osobně podívali, v jakých podmínkách tady lidé pracují.“
RWE investovala v posledních letech desítky milionů korun do rozvoje zákaznického servisu. Jako lídr na trhu se zemním plynem a nejúspěšnější nový hráč na trhu s elektřinou poskytuje svým klientům širokou škálu služeb. „Hledáme nové aktivní kolegy s dobrými komunikačními předpoklady, kterým kromě řady benefitů nabízíme kariéru v silné mezinárodní společnosti,“ sdělila Jitka Adámková, jednatelka společnosti RWE Zákaznické služby. Všichni zájemci získají bližší informace na webových stránkách www.startkariery.cz.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva