Devátý ročník ocenění Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje zná své vítěze. V letošním roce Sdružení českých spotřebitelů ocenilo devět podnikatelů a podnikatelek za nadstandardní přístup k zákazníkům. Oceněným firmám diplomy předal hejtman Jiří Štěpán. „Obdivuji pracovitost a poctivost oceněných podnikatelů. Jsou zosobněním toho, že podnikání a zisk nemusí jít na úkor spotřebitele, pro kterého je ze všeho nejdůležitější kvalita výrobků a služeb.
Ocenění Spokojený zákazník náleží lidem, kteří zlepšují renomé všech podnikatelů a kteří pokračují v řemeslné tradici našehoregionu. Děkuji všem oceněným a přeji jim mnoho úspěchů v další práci,“ řekl hejtman Jiří Štěpán. Ocenění Spokojený zákazník uděluje Sdružení českých spotřebitelů na dva roky. Může jej získat podnikatel, který poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Podnikatelé jsou navrhováni členy Sdružení českých spotřebitelů nebo zástupci místních a podnikatelských samospráv. Výsledky sdružení vyhlásilo v sídle krajského úřadu.
Cena Spokojený zákazník se v regionu letos udílela již podeváté a finančně ji podpořilKrálovéhradecký kraj. „Jsme velmi rádi, že do hodnocení a práce odborných komisí se zapojují nejen spotřebitelé, ale právě i zástupci místních a podnikatelských samospráv, a že se takto zaměřenou podporou daří přispívat i k mnohem vyváženějšímu rozvoji jednotlivých územních obvodů kraje a ČR,“ uvedl místopředseda Správní rady SČS Libor Novák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV