„Na semináři projektant okomentoval současný stav, rozsah prací a představil dohromady tři varianty návrhu stavby nového mostu kapitána Bartoše. Z důvodů výdajové efektivity, a to i možné dotační podpory od Státního fondu dopravní infrastruktury, je navržena realizace mostního provizoria společně s výstavbou nového mostu,“ uvedl náměstek primátora zodpovědný za dopravu Jan Hrabal.
V této chvíli je provoz na mostu řízen světelnou signalizací, přičemž kapacita je dostačující pro individuální automobilovou dopravu. Městská hromadná doprava byla odkloněna na most Pavla Wonky a minibusová linka číslo 902 s tím, že na trase hlavní nádraží – Polabiny operuje během dopravní špičky v intervalech 8 minut, mimo špičku v 15minutovém intervalu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV