Docela by mne zajímalo, jak si autor článku Jsi na špičce kandidátky, plať i diskutující pod ním představují to, jak udělat volební kampaň ve stotisícovém městě tak, aby vás bylo vidět a přitom zadarmo? Když nové hnutí či strana nemá ani korunu? Kolik si autor myslí, že stojí vytisknutí jediného volebního materiálu a jeho distribuce do 40000 schránek ve stotisícovém městě? Představuje si snad, že ty peníze na účet dorazí samy? Lidi - kandidáti - se na to musí prostě složit. Tedy pokud nechcete jít třeba za Bakalou, že?
Možná jsem to měl říci takto: Bez koruny se kampaň rozhodně udělat nedá. Já do toho vkládám svoje úspory. Prostě letos se k moři nepojede. A možná jsem to měl říci takto: Dělat dobro není zadarmo.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Hýsek - profil