Součástí této investiční akce je rekonstrukce velké části kolejiště, stavba nového 5. nástupiště a s ním spojené prodloužení podchodu, rekonstrukce ostatních nástupišť, ale i výstavba lávky na Duklu nebo modernizace nádražní budovy. Samotná přestavba uzlu potrvá zhruba dva a půl roku. Máte tři minuty? Tak čtěte!
Velký problém. Jenom těžko byste hledali jiná slova, pokud jste starší lidé nebo třeba maminka s kočárkem a chcete nastoupit do vlaku, který není ve stejné výšce jako nástupiště. Ta budou nově mít výšku v úrovni podlahy železničního vozu, což nám všem značně usnadní nastupování a vystupování z vlaku.
Myslíme ale i na nevidomé, kterým modernizace přinese několik novinek. Nádraží nově vybavíme informačním a orientačním systémem, rozhlasem a zvukovými majáčky pro nevidomé, což jim značně usnadní pohyb v rámci cestování. Myslím si, že určitě oceníte i přístup na všechna nástupiště pomocí eskalátorů. O bezbariérový přístup se postarají výtahy v odjezdovém podchodu.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV