Jak se ale řešila doprava v klidu v minulosti? Za „vlády ODS“, jak se oblibou říká, byl plán na řešení komplexní. Nestačí totiž pouze něco usměrnit nebo zakázat, jak se v současnosti s oblibou realizuje zejména v gesci magistrátní koalice, ale také něco tvořit. Zavedení pilotního projektu v centrální části Dejvic bylo v minulosti navrženo pouze jako část opatření. Projekt prošel řádnou diskuzí v komisích, v radě a byl diskutován a nakonec i schválen zastupitelstvem. Souběžně s ním pak byly připravovány další projekty jako dočasné P+R na Veleslavíně nebo v minulosti podzemní parkoviště ve vytipovaných lokalitách. Podporoval se rozvoj MHD. Vždyť v současné době se již dva roky mohlo stavět prodloužení metra na Dlouhou Míli.
Jaká je však současná situace? Od doby, kdy jsme projekt zón připravili, uplynulo mnoho času. Zejména došlo k prodloužení metra, rozsah a princip zón se změnil. Jak vedení Prahy 6 na tento stav zareagovalo? Nic se neprojednávalo v komisích a naše opakované návrhy na projednání v zastupitelstvu jako řádný bod koaliční zastupitelé odmítali. Proč jiné městské části měly k zónám připomínky nebo některé je přímo odmítly jako nepřipravené? Radní Prahy 6 potichu přijali vše, co jí magistrát „nalinkoval“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV