Své vyjádření opřel o tvrzení, že náklady současného systému výběru mýta by mohly klesnout, pokud by se omezilo množství prodejních míst palubních jednotek a další náklady systému, které v nové soutěži nejsou požadovány.
„Je pravda, že v nové soutěži jsme skutečně některé požadavky zredukovali, velmi mě ovšem překvapilo tvrzení pana ředitele, že po jejich odbourání by náklady na provoz současného systému klesly ze současných zhruba 15 ti procent na 8,5 procenta“, říká ministr dopravy Dan Ťok.
Snížení ceny na 15 z původních 20 % bylo vyjednáno komplikovanými jednáními o dodatku ke smlouvě. Ministerstvo dopravy se tehdy ředitele Feixe ptalo, zda by další sleva nemohla vzejít právě z redukce prodejních míst a dalších požadavků na systém. Feix tehdy sdělil, že by se to na ceně buď vůbec neprojevilo, nebo jen minimálně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV