Vážené kolegyně, vážení kolegové, já budu velmi stručný.
Přihlásil jsem se do obecné a následně do podrobné rozpravy, protože chci načíst drobný pozměňovací návrh k vládní novele, resp. ke stávající situaci, která se týká jízd za účelem provedení zkušebních úkonů nebo přestavby, to znamená konkrétně testování nových vozidel. V takovém případě to dnes funguje tak, že každého půl roku, každých šest měsíců ti, kdo testují nová vozidla, tak musí žádat znovu a znovu o povolení. To znamená, je to administrativní zátěž jak pro ně, tak je to administrativní zátěž pro státní správu.
Co jsem se dozvěděl, tak reálná doba testování vozidla se v průměru pohybuje okolo 36 měsíců a k tomu právě míří pozměňovací návrh, který načtu v podrobné rozpravě, že doba platnosti, ke které je povoleno užívání vozidla za účelem zkušebních úkonů nebo přestavby, nesmí překročit tři roky. To znamená z šesti měsíců konkrétně pro tyto účely na tři roky. To je gros pozměňovacího návrhu.
Děkuji za pozornost.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.